MARCEL TORRES, Guitarra solista

Músic gironí format a l'Esmuc de Barcelona. La seva personalitat artística beu de molts estils i gèneres, començant pel clàssic i contemporani, transitant al jazz i la música tradicional, i finalment expressant-se còmode dins la música d'arrel mediterrània i la fusió propies de la World Music. Recentment ha estrenat el seu primer CD, "Batecs de sorra i sal", el seu projecte més personal, situant la guitarra al centre, sent l'eix vertebrador de les seves composicions. Ha acompanyat infinitat de músics i projectes com Jordi Molina, Anxovetes, Pulpopop, Ivette Nadal, etc.
DUO GLORIA & MARCEL, Veu i guitarra

Dos joves talents gironins amb àmplia formació musical en el jazz i la música clàssica. Amb la càlida veu de la cantant Glòria Vila i la sensibilitat i presència de la guitarra de Marcel Torres, ens suggereixen un repertori variat, amb belles cançons arranjades per ells mateixos i boniques melodies de cinema i clàssics de la guitarra.
AI AI GRAÇA, Clarinet i guitarra

Ai Ai Graça és un grup instrumental de petit format. A partir del duet de guitarra i clarinet revisita la tradició musical de l'Amèrica del Sud. El repertori centra bona part de l'atenció en el Chorinho brasiler, que és la forma musical que precedeix la Bossa nova i la Samba.
MARCEL TORRES TRIO presenta «Batecs de sorra i sal»

El guitarrista i compositor mediterrani Marcel Torres estrena el seu primer àlbum Batecs de Sorra i Sal. Es tracta d'un pols continu d'energia vital que aflora de la fusta d'avet de la seva guitarra espanyola artesanal. Un viatge d'autoconeixement explicat en deu composicions originals plenes de ritmes tel·lúrics, melodies enfiladisses i harmonies oníriques. L'acompanyen Toni Pujol i Pol Ribó al baix i la percussió, respectivament.
Redescobrint el repertori vocal de Charles Mingus

Arrel d'una investigació duta a terme l'estiu del 2022 per part de Glòria Vila com a Projecte de Final de Màster, sortiren a la llum una sèrie de cançons dels anys 40 i 50 que havien quedat camuflades en el marc de l'extensa obra de Mingus eminentment instrumental (no vocal), troballa que li va permetre participar en un seminari organitzat pel Conservatori de Jazz de Califòrnia juntament amb la prestigiosa cantant nord-americana Ellen Johnson per a exposar la transcripció de les mateixes obres i contextualitzar-les
